5月・6月のお知らせ Information(May・June 2019)

Let’s try up warming poses for your core.  If you can’t concentrate on poses, take a Shiatsu/trigger point Yoga session.

During the rainy season, it is time to feel pain again for sprains, back pain and stiff shoulders and frozen shoulders.

Shiatsu/trigger yoga and slow yoga will be try to relieve stress by practicing effective meditation.

Practice balance poses with natural breathing by Hatha yoga and vinyasa session. It is good for make an effective Savasana.

New moon session (at Japan) :  5/May, 3/June

Full moon session (at Japan) :   19/May, 17/June

 

身体の中心軸(コア)を鍛えるウォームアップを行います。フラフラしてポーズが組みにくい方は、指圧・トリガーヨガのセッションを受講してBefore & Afterを実感してみましょう。

梅雨時は、捻挫や腰痛そして肩こりや四十肩など昔の古傷が痛む時期でもあります。お心当たりのある方は、しっかり改善してから夏を迎える準備をしましょう。

指圧・トリガーそしてスローヨガのセッションでは、梅雨時を気持ちよく乗り越えるためのセッションを行います。イライラやストレス・オフに効果的なメディテーションを実践してストレスを解消しましょう。

ハタヨガそしてヴィンヤサのセッションでは、基底チャクラを安定させてアーサナを深めます。呼吸を乱さずにバランスポーズを実践します。より深いシャヴァ・アーサナを実践して心と身体に安らぎを与えます。

新月のセッション:5月5(日)、6月3(月)

満月のセッション:5月19(日)、6月17(月)

 

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