12月のお知らせ Information (December 2017)

Let’s make your abdomen dented when your stomach is empty. During this period when the hands and feet get colder, turn your wrists and feet to warm your body.

In the Shiatsu & Trigger Yoga session, find trigger points of muscles and remove chronic stiff shoulder and back pain.

In the Slow yoga session, we will remove the body’s tension one by one.

In the Hatta yoga session, let’s getting warm your body by breathing technique.

In the Vinyasa session, from the combination of front and back bending, the second half makes combination of candra.

Please enjoy the session according to your mood and physical condition.

 

何かと暴飲暴食してしまうこの時期・・・。お腹を空っぽにして、腹部の締め付けを行なってみましょう。

手足の冷えるこの時期は、手首と足を回して身体を温めます。

指圧・トリガーヨガのセッションでは、筋肉の硬化とトリガーポイントを見つけて、慢性的な肩こり、腰痛を解消します。

スローヨガのセッションでは、一部位ずつ時間をかけて、身体の緊張をほぐします。

ハタヨガのセッションでは、根の締め付けと腹部の締め付けを行ないます。呼吸法バストリカープラーナヤーマで身体を温めましょう。

ヴィンヤサのセッションでは、前後屈の組み合わせから、後半は、月(チャンドラー)の組み合わせを行なって身体を心地よく動かします。

気分や体調に合わせて、セッションをお楽しみ下さい。

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