4月のお知らせ INFORMATION (April 2016)

ビギナークラスでは、前月に引き続き股関節、ハムストリングス、太もも、臀部を緩めて開脚ポーズを深めます。初心者の方や身体の固い方はYOU TUBE(Morning yoga good for beginners!、お家で出来る30分ヨガ)をご覧下さい。

アドバンスクラスでは、左右非対称のポーズの組み合わせから不安定な体側ポーズを行います。股関節、ハムストリングス、大腿、臀部を意識して体幹を安定させて呼吸を深めてみましょう。そして安楽座でレベルに合ったプラーナヤーマ(リズムのある呼吸の制御法)を行います。

満月のセッション:4月7(木)、5月7(土)

新月のセッション:4月22(金)、5月22(日)

 

We will try to spread out your legs for this April again spacial try to focus hip join, hamstrings, thighs, buttocks parts.

It’s help your low back pain, stiff shoulder. Please check out You tube (Morning yoga good for beginners! 30min yoga at home) before you join this session.

Advance session’s  try to asymmetry poses for warm up. Then  try to concentrate unstable side poses. I think it’s easy to concentrate “pranayana” after those poses.

Full moon session (at Japan) :   7/April(Thu), 7/May(Sat)

New moon session (at Japan) :   22/April(Fri), 22/May(Sun)

  

 

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